RÅDGIVER KUNDESENTER

Vi ser etter deg som har et brennende ønske om å levere gode kundeopplevelser, har tro på lokalbanken og trives i et hektisk miljø med mange gode kolleger.

Tinn Sparebank søker etter en person som liker å omgås mennesker, liker utfordringer, og som samtidig ønsker å være en del av en bransje som er i stadig utvikling.

Du er uredd og liker å snakke med kunder - den gode kundesamtalen er naturlig for deg. Som rådgiver i kundesentret er du en del av vårt dagligbankmiljø. Det vil si at du jobber med bankens kunder i deres daglige bruk av banken.

Det vil være ditt personlige engasjement og det å bry seg om kundene som bidrar til at kundesenteret utgjør en forskjell for våre kunder.

 

Sentrale arbeidsoppgaver vil være:

  • Kundemottak, kundebehandling og dagligbanktjenester
  • Rådgivning og salg av bankens produkter
  • Holde seg løpende oppdatert og skape gode kunderelasjoner
  • Bidra til gjennomføring av kundemøter og andre markedsaktiviteter

 

Kompetanse og ønsker til søkeren:

  • Evne til å arbeide systematisk, strukturert og selvstendig
  • Engasjert medspiller med gode samarbeidsevner
  • Generelt gode datakunnskaper
  • Utpreget serviceinnstilt, med gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig
  • Like å ta initiativ til å treffe kunder, både fysisk, på telefonen eller gjennom digitale flater
  • Må like å jobbe i et hektisk miljø under stadig endring
  • Økonomisk utdannelse eller lignende

Relevant praksis kan kompensere for krav til formell utdannelse. Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke da grundig opplæring vil bli gitt.

  • Erfaring fra bank eller salg- og serviceyrke

Vi kan tilby deg:

  • 100% stilling
  • Interessante arbeidsoppgaver med gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Gode pensjons – og personalforsikringer
  • En trivelig arbeidsplass i en aktiv og solid bank
  • Lønn etter avtale

Søknad og CV kan sendes til lasse@tinnbank.no innen 25.03.2024 eller via finn.no